2012/12/05

Wonderland




Kiedy jesteśmy małymi dziewczynkami chcemy być dorosłe, kiedy dorastamy mamy ochotę wrócić do lat dzieciństwa. Dlatego jak jakiś czas temu zobaczyłam tiulową spódnicę, chciałam ją mieć, ale z drugiej strony pojawiły się wątpliwości gdzie jako dorosła kobieta mogłabym w niej wyjść. Jak zwykle w takich sprawach nie wygrał głos rozsądku i wyszłam z założenia, że muszę ją zamówić a w najgorszym wypadku będzie wisiała w szafie. Kiedy zadzwonił do drzwi kurier z moją tiulową spódnicą  od razu ją rozpakowałam i pobiegłam do garderoby przymierzać z czym mogę ją zestawić. Idealna okazała się jedna z moich ulubionych marynarek z paskiem dla którego wcześniej nie mogłam znaleść zastosowania. Zadowolona odwiesiłam komplet do garderoby i czekałam na okazję, żeby ją założyć. W między czasie mój narzeczony zobaczył spódnicę wiszącą w szafie i zadał mi pytanie czy mam ochotę kiedykolwiek wyjść w niej na ulicę bo jest dość ,,dziwna”. Zostawiłam to pytanie bez odpowiedzi do dnia kiedy umówiłam się z przyjaciółką na kawę i postanowiłam załóżyć ten komplet. Kiedy zobaczył mnie w tym zestawie, na chwilę zaniemówił, a potem dodał że nie spodziewał się, że może wyglądać tak rewelacyjnie. Przyjaciółce też się spodobała. A Wy co myślicie o tiulowych spódnicach?





















 Marynarka: Massimo Dutty
Spódnica: Allegro
Buty: Zara
Torebka: Art Fashion 
(projekt własny)   


68 comments:

  1. super!!! ta spódnica genialna!
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tiulowe spódnice są boskie!

    ReplyDelete
  3. wow ale spódnica świetna !! całość ślicznie !!!

    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE MIKOŁAJKOWE :)
    All About Fashion and Style

    ReplyDelete
  4. od razu skojarzyłam z Carrie Bradshaw :) Piękna spódnica! Bardzo ładnie skompletowałaś całość :)

    ReplyDelete
  5. Ta spódnica jest GENIALNA GENIALNA GENIALNA !!!
    Sama bym z chęcią taką chciała ale chyba u mnie wygrałby głos rozsądku hehe :)

    ReplyDelete
  6. cudownie! wszystko dobrane idealnie...zakiecik i spodnica genialne
    Pozdrawiam e

    ReplyDelete
  7. jest na prawdę śliczna :)

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz przepięknie! Spódnica jest rewelacyjna, choć sama jednak nie miałabym na tyle odwagi, żeby gdzieś w niej pójść, no chyba, że ewentualnie Sylwester :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. W pierwszym momencie jak wysiadłam z samochodu, zastanawiałam się czy to na pewno był dobry wybór. Ale pozytywna reakcja kumpeli przekonała mnie, że jest ok. Do końca dnia jak w niej chodziłam czułam się rewelacyjnie i bardzo kobieco :-) Naprawdę polecam wszystkim, nawet na co dzień:-)

      Delete
  9. lovely look! love the skirt!

    http://thehandbagconcept.com/

    ReplyDelete
  10. Pięknie, i spódnica i żakiet są cudowne!

    ReplyDelete
  11. tak inaczej ! <3 świetnie :)

    ReplyDelete
  12. ale bajkowa spódnica! bardzo ciekawie to wygląda
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://spiky-little-sweet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ach Ci faceci :)))) Kochana, ślicznie wyglądasz, przepiękna spódnica, a blog juz od dawna obserwuję :)

    ReplyDelete
  14. ślicznie to mało powiedziane...! :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. spódnica jest piękna,też taką chcę!

    ReplyDelete
  16. Spodnica jest genialna ! Zachorowalam na nią! Wygladasz przepięknie ;)

    ReplyDelete
  17. wow! świetnie wyglądasz! Jesteś piękną kobietą z ogromnym wyczuciem stylu. :) Zapraszam na mikołajkowe rozdanie. :D

    ReplyDelete
  18. Cudownie wyglądasz!
    Żakiet jest genialny! :)

    ReplyDelete
  19. mega mi się podoba :0! wyglądasz fenomenalnie !

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz cudownie !!! Świetny post :))

    ReplyDelete
  21. Spódnica jest wprost oszałamiająca! Ten kolor, rozkloszowanie, materiał - cud, miód i orzeszki! :)
    Całość tworzy przemiłe dla oka połączenie kolorystyczne, a co do elementów aż trudno się zdecydować, który jest najlepszy, wszystko ma w sobie to coś :)

    ReplyDelete
  22. Wyglądasz w tej stylizacji obłędnie:))) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. o kurczę ! piękny zestaw ! wyglądasz rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  24. magia!! pięknie wyglądasz
    kochana ja już od dawna obserwuję
    i likuje Cię :)

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam tiulowe sukienki i spódniczki! W swojej kreacji wyglądasz jak prawdziwa Alicja w Krainie Czarów, tylko współcześnie. :) To paradoks, że kiedy jesteśmy młodsze, chcemy na siłę stać się dorosłe. Z wiekiem to się zmienia.Szkoda tylko,że uroki dzieciństwa doceniamy najczęściej po czasie.

    ReplyDelete
  26. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie, nowy cykl na blogu!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. jaka cudowna spódnica! kiedy byłam mała zawsze o takich spódniczkach mówiłam, że są dla księżniczek ;d

    ReplyDelete
  28. wyglądasz mega:D:D do tego śliczna z Ciebie dziewczyna:)
    pozdrawiam

    www.joyofpink.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Spódnica wręcz bajeczna, bardzo mi się podoba!
    hmmm organizuję konkurs na moim blogu, gdzie można wygrać sutaszowe kolczyki. Jeśli Cię to interesuje, zajrzyj na violettakrygier.wordpress.com :)
    Pozdrawiam, Aneta

    ReplyDelete
  30. Nominuję Cię do Liebster Award ! Pozdrawiam , www.raampam.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. spódnica robi mega wrażenie!

    ReplyDelete
  32. świetnie wyglądasz:)piękna spódnica!

    ReplyDelete
  33. kocham tę marynarkę! :)

    ReplyDelete
  34. świetny blog ;)
    zaobserwujesz? odwdzięczam się ♥

    alwaysoomething.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. wow swietnie wygladasz, swietne zdjecia :)

    ReplyDelete
  36. Świetna stylizacja, spódnica cudowna ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  37. WOW - tyle jestem w stanie z siebie wydusić.
    Wyglądasz przepięknie, bajkowo.
    Spódnica mnie totalnie zauroczyła!

    ReplyDelete
  38. fenomenalnie :D piękna spódnica, z żakietem idealny duet :3

    ReplyDelete
  39. piękna marynarka! bosko wygląda z tą spódnicą :)

    ReplyDelete
  40. Wooow wonderful outfit! I love your skirts so, so much! :)
    Would you like to follow each other?
    http://dreameranete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Wątpię czy na kawe zdecydowałabym się w niej pójść, raczej coś typu bankietu :D

    ReplyDelete
  42. Ale spódnica! Bardzo fajnie ją połączyłaś!

    ReplyDelete
  43. wow! magicznie :)
    dziękuję bardzo i również obserwuję :)

    ReplyDelete
  44. wow !!! wyglądasz jak księżniczka <3 ślicznie :)

    ReplyDelete
  45. Wow!!! świetna spódnica:*

    ReplyDelete
  46. spódnica genialna!:) kupiłam ostatnio taką miętową;)

    ReplyDelete
  47. Wyglądasz wspaniale! spódniczka jest piękna, ma cudowny kolor

    ReplyDelete
  48. kojarzysz mi się z księżniczką jaką chciałam zostać jako mała dziewczynka! ♥
    Spódnica jest nieziemska, pięknie na Tobie leży! A do tego połączenie z tą marynarką zjawiskowe! ♥

    ReplyDelete
  49. dla mnie na co dzień może nie, ale na jakąś imprezę - czemu nie? ;-)

    ReplyDelete
  50. Piękna spódnica! Wyglądasz tak jakbyś sę urwała z jakiejś bajki hehe- ślicznie ;)
    Pozdrawiam, Angela

    ReplyDelete
  51. Pięknie wyglądasz !! Jestem tutaj pierwszy raz ale na pewno nie ostatni ;) Super spódniczka

    Pozdrawiam cieplutko ;))

    ReplyDelete
  52. śliczna stylizacja :) boska ta spódnica :)

    ReplyDelete
  53. kocham takie spódnice:-) cudownie wyglądasz, sama miałam na taką ochotę ale nie znalazłam w miare rozsądnej cenie.

    ReplyDelete
  54. Świetna ta spódnica, ja chyba nie miałabym odwagi wyjść w takiej ;p

    ReplyDelete
  55. Wyglądasz jak księżniczka ! Spódniaca świetna i ma piękny kolor a żakiet fajnie do niej pasuje :-)

    ReplyDelete